neděle 19. ledna 2014

Zástěra

Moje babička mě nedávno požádala, abych jí ušila zástěru. Při poslední návštěvě jsem na to zapomněla, ale příští týden tam jedeme zase a tentokrát už se zástěrou!

Mám speciální krabici, kde se nacházejí u mě velice vzácné látky - metráž. Nic rozstříhaného, nic rozpáraného, ale fungl nové látky, které jsem získala většinou z výprodeje nebo jako zbytky z IKEA. Protože nejde o mě, ale o babičku, sáhla jsem do téhle krabice...

Doma mám šikovnou zástěru, kterou jsem dostala od manželovy babičky, a tu jsem použila jako vzor ke střihu.


Obkreslila jsem zástěru, nakreslila další obrysovou čáru o 2 cm dál (my uživatelé Cadu bychom řekli ekvidistantu 2cm;)

Dvakrát jsem všechny okraje zahnula a zašila. Ze zbytku červené látky jsem ušila pásek na zavazování na zádech a na krku. Líbilo se mi řešení zavazování na krku na kupované zástěře a okopírovala jsem ho. Kovové kroužky seženete za pár korun v železářství nebo ustřihněte ze staré kabelky.


Pro vyztužení a přišití krčního zavazování jsem ještě přidala kus látky na vrch náprsenky.

Výsledek:







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!