neděle 13. března 2016

Šaty z džínů a pánské košile

Teď budu mluvit ke švadlenkám. Taky máte oblíbený střih, který ráda šijete, možná ho někdy trochu modifikujete, ale je prostě Váš oblíbený? Já asi takový našla, šiju ho už podruhé a budu ho čít klidně i po třetí. Před téměř dvěma lety jsem ten střih vyzkoušela poprvé a teď zase.

                                                                Šaty z června 2013


Šaty březen 2016

Živůtek šatů je ušitý z nohavic starých džínů ozdobený krajkou. Sukně je z pánské velké košile, kterou jsem koupila za 19 kč v sekáči. Líbí se mi na ní, že je to lesklá látka. Trochu jsem ji prodloužila našitou krajkou, stejnou jako na živůtku. 
I se střihy se dá šít ze starého oblečení.

2 komentáře:

  1. Krásné, prosím o trochu podrobnější návod.
    Recyklace je úžasná, viˇd?
    Krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Návod v jakém smyslu? Jak ustřihnout živůtek z nohavic? To se musí hodně šibovat se střihem a najít správnou polohu, aby to bylo na obou stranách stejné.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!