pátek 14. února 2014

Ze dvou starých jeden nový

V poslední době jsem dost nemocná přes dýchací cesty, takže dny trávím v posteli. Docela mi to kazí pohled na můj oblíbený kus nábytku, na kterém se dají dělat mnohem příjemnější věci než smrkat, kašlat a koukat, jak v noci můj manžel ode mě spí co nejdál ve strachu z bacilů a virů. Jenže to by musel nosit roušku. Jak se dva vezmou jsou už prostě jedno tělo (to bude  společnou domácností, ve které dýcháme společný vzduch;).

Každopádně mi moje představivost opět prohrabuje zásuvky a tašky se starším oblečením. Vytáhla jsem tedy dva kousky i ve skutečnosti.


Předtím:

A potom:

Nejvíce se mi líbí nový límec, který jsem vyrobila snadno ze zbytků šedého svetru nastříhaných na tři pruhy. Konec pruhů jsem sešila, aby se mi dobře pletl. Upletla jsem ho, našpendlila na límec a našila. Cop byl trochu delší než obvod límce, zbytek jsem ustřihla, sešila stejně jako začátek a došila k límci. Začínala jsem na zádech.


Šedý svetr jsem ustřihla těsně pod podpažím. Jeho tvar byl ideální na to, abych ho otočila a konec svetru přišila jako pas. Při špendlení se řídím už stávajícími švy na bocích, aby se nestalo, že svetr pak bude vypadat divně přetočeně, což se může stát, když si to při šití neuhlídáte. Je to trochu těžké, protože jde o pružné materiály a s tím už musí být člověk trochu šikovnější.



Jestli máte dost starých svetrů, které jsou Vám například krátké, nejjednodušší je prostře je nastříhat a tím je prodloužit nebo kompletně změnit. Letos se nosí geometrické tvary, a to takovým výtvorům hraje do karet.



6 komentářů:

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!